بارسلونا

ساخت وبلاگ

اسطوره فوتبال جهان گفت: با مسی هروقت سه بار قهرمان جهان شد حرف می‌زنم.

درخشش در بارسا کار سختی نیست
پله: با مسی هروقت سه بار قهرمان جهان شد حرف می‌زنم

خبرگزاری فارس: اسطوره فوتبال جهان گفت: با مسی هروقت سه بار قهرمان جهان شد حرف می‌زنم.

خبرگزاری فارس: پله: با مسی هروقت سه بار قهرمان جهان شد حرف می‌زنم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا اسپانیا، پله ستاره بی‌چون و چرای فوتبال جهان با رکوردهای با ارزش در فوتبال حرفه‌ای بار دیگر خطاب به لیونل مسی لب به سخن گشود و این بار به آمار و ارقام روی آورد.
وی تصریح کرد: وقتی یک بازیکن بزرگ است، نمی‌شود پشت تریبون رفت و او را بازیکنی کوچک نامید، من قصد توجیه یا تخریب کسی را ندارم اما وقتی خود او مرا پایین‌تر از خودش توصیف می‌کند ناراحت می‌شوم، او حق ندارد این‌گونهدرباره پیشکسوتان فوتبال حرف بزند.

اظهارات پله در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های برزیل جو سنگینی را به راه انداخته و وکیل مسی بارها تاکید کرده که سخنان منتشر شده از قول موکلش در رسانه‌های برزیل کذب محض است.

پله ادامه داد: مسی هر وقت سه بار در جام جهانی به قهرمانی رسید و مردم کشورش دوستش داشتند بیاید تا با هم حرف بزنیم. درخشش در بارسلونا در حد مسی برای یک بازیکن معمولی هم امکان پذیر است اما درخشش مسی در تیم ملی آرژانتین کاری است که او بلد نیست.

پله افزود: رکوردها برای شکستن هستند و قرار نیست رکورد من برای ابد دست نخورده باقی بماند اما از مسی می‌خواهم پیش قدم شود و برای فوتبال کشورش کاری بکند. مرد سال فوتبال جهان شدن تنها به خاطر درخشش در یک باشگاه و همزمان هو شدن توسط مردم کشورش برای مسی هیچ افتخاری نیست.

پله اظهار داشت: مردم از من می‌پرسند که آیا زمان تولد یک پله دیگر فرا نرسیده و من به آن‌ها می‌گویم که هرگز! خبری از پله‌ای دیگر نیست. از لحاظ تاکتیکی هم می‌شود بحث کرد، مسی ۲۴ سال سن دارد و من ۷۱ سال، با این حال در بدبینانه‌ترین حالت با هم در یک سطح هستیم. باشد من قبول دارم مسی یک بازیکن بزرگ در لباس بارسلونا است اما اگر راست می‌گوید لباسش را تغییر دهد، او اگر بارسلونا را نداشته باشد در لباس آرژانتین همین چیزی است که می‌توانید تماشایش کنید. آیا مسی صدای مردم کشورش را می‌شنود؟

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 221 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390 ساعت: 10:3

عکس ژاوی و اینیستا برای کاربران، که minu سفارش این عکس ها رو کرده بودند.



بقیه تو ادامه مطلب...

EXrozblog.comEX








بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 210 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390 ساعت: 10:56

Carles Puyol - Barcelona

پیش از آغاز دیدار رئال و بارسلونا که 4شنبه شب در برنابئو برگزار شد، به نظر می رسید که گواردیولا مثل همیشه به مطالعه و بررسی حریف پرداخته و برنامه ها و بازیهای استراتژیکی را طراحی کرده بود. یکی از این برنامه ها بهره گیری از ضربات کرنر بود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، بارسلونا تا قبل از آغاز دیدار 4شنبه شب برنابئو، 196 ضربه کرنر زده بود و از این 196 کرنر هیچ یک از آنها مبدل به گل نشده بود ولی درمادرید پویول این طلسم را شکست

مثل همیشه این بازیکنان بارسلونا بودند که درمورد زننده کرنر تصمیم گیری کردند.

چابی دراین باره گفت:« من و پویول در بین دو نیمه صحبت کرده بودیم که باید تلاش کنیم تا موفق باشیم و دیدید که نتیجه چه شد.» جالب اینجاست که در طول فصل ،بارسایی ها معمولا کرنرهایشان را به صورت کوتاه ارسال می کردند و در برنابئو تمام ارسال های کرنر بلند بوود.

پپ گواردیولا چنیدن بار به این ماجرا اذعان داشته . هر چند که برطبق استراتزی های گواردیولا، بازیکنان تیم او در داخل زمین آزادی کامل دارند تا درمورد شیوه بازی کردن تصمیم گیری کنند. چابی و پویول هم بار دیگر در برنابئو این کار را انجام دادند. آخرین گلی که پویول با ضربه سر و از روی کرنر چابی زده بود دردیدار تاریخی 2-6 بود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 190 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390 ساعت: 12:30

بارسلونا در فصل پیش رو با پیراهنهای جدیدی به میدان خواهد رفت

David Villa - Barcelona

پیراهنهایی که شاگردان گواردیولا در فصل آتی رقابتهای لالیگا برتن خواهند کرد طراحی شده و طرح این پیراهنها که به فصل 3-2012 تعلق دارد برروی وب سایت های خبری قرار گرفته. در اینجا درنظر داریم تا با بازتاب تصاویر پیراهنهای جدید بارسا به مقایسه این لباسها با لباسهای فصول اخیر بارسا بپردازیم.
نظرتان را درمورد پیراهن فصل آتی بارسلونا با ما درمیان بگذارید:
کدام لباس بارسا را بیشتر می پسندید؟

این پیراهنهایی است که بارسا در فصل آینده برتن خواهد کرد. راه های روی پیراهن به صورت محو درآمده و مرز مشخصی بین دو رنگ قرمز و آبی دیده نمی شود.علامت قهرمانی بارسا در جام جهانی باشگاه ها برروی بخش بالای جلوی پیراهن نقش بسته

Camiseta para el próximo curso. Menos combinación de rayas y más degradado entre el azul y el grana.


پیراهن فصل جاری بارسلونا برتن الکسیس سانچس
Presentación de Alexis.

این هم لباسهای بارسا در فصل 1-2010

Presentación de Villa.
این هم لباس بارسا در فصل 10-2009 است. این لباس رابرتن زلاتان ،درجریان مراسم معارفه اش درنوکمپ می بینید

Presentación de Ibrahimovic.

فصل 9-2008 ، سیدو کیه تا معارفه می شود.
Presentación de Keita.

لباس بارسا در فصل 8-2007 در مراسم معارفه تیری آنری

Presentación de Henry
فصل 7-2006 ؛لباس بارسا برتن گودیانسن

Presentación de Gudjohnsen.

فصل 6-2005؛ لباس بارسا برتن خوان رومن ریکلمه
Presentación de Riquelme.
فصل 5-2004، پیراهن بارسا درمراسم معارفه آلبرتینی

Presentación de Albertini.
فصل4-2003؛ مراسم معارفه رونالدینیو

Presentación de Ronaldinho
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 224 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390 ساعت: 14:21

ویاروبی در صحبتهایی اعلام کرد که باشگاه کاتالان معطل عذرخواهی په په نیست

Liga BBVA: Real Madrid-Barcelona: Pepe, Lionel Messi

این طور به نظر می رسد که عذرخواهی په په از مسی به خاطر رفتار نادرستی که در دیدار ال کلاسیکو نسبت به ستاره آرژآنتینی داشت، از سوی مسئولان باشگاه بارسلونا قابل قبول واقع نشده است

کارلس ویارونبی، نایب رئیس باشگاه بارسلونا عذرخواهی په په را باور ندارد و در صحبتهایی به راک 1 گفت: «هیچ کس په په را باور ندارد.»

سخنگوی باشگاه بارسلونا درانتقاداتش خود باشگاه رئال مادرید را یک فتنه خوانده و به اپیزودهایی که در فصل گذشته رخ داده اشاره کرده و گفت:« مشکل این است که افراد همیشه خودشان را تحت پوشش باشگاه می بینند. بعد از آن رفتار که انگشت درچشم تیتو ویلانووا فرو شد، بار دیگر توجیهی از سوی این باشگاه ارائه شد. این شرایطی را به وجود می آورد که په په به خودش اجازه می دهد که هر کاری که می خواهد را انجام بدهد.»

ویاروبی درادامه از تصمیم سران بارسا برای عدم درخواست محرومیت برای په په حمایت کرد و گفت:«تصویر آنچه اتفاق افتاده، وجود دارد. همه دنیا آن را دیدند و نیازی به شکایت کردن نیست.» البته آبی اناری ها درانتظار آن هستند که کمیته برگزاری رقابتها نسبت به این رفتار واکنش نشان دهد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 236 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390 ساعت: 17:31

این ملی پوش اهل مالی در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد تا در جام ملت های آفریقا شرکت کند

Seydou Keita - Barcelona

سیدو کیتا، هافبک بارسا، تایید کرد که با پپ گواردیولا زیاد صحبت نمی کند اما به مربی تیمش احترام می گذارد.
این ملی پوش اهل مالی در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد تا در جام ملت های آفریقا شرکت کند اما در رقابت های این فصل فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب آبی و اناری ها پیدا نکرد.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم همه چیز از فینال چمپیونزلیگ 2009 آغاز شد. همه می خواستند بازی کنند اما سرمربی از من خواست که در سمت چپ بازی کنم، پستی که هیچ وقت در آن بازی نکردم.
او گفت همه چیز خوب پیش می رود. من آدم خودخواهی نیستم ضمن اینکه کسی نمی تواند بازی در فینال چمپیونزلیگ را رد کند. فکر می کنم به همین دلیل باید به او احترام بگذارم."


او همچنین در مورد رابطه اش با پپ گواردیولا گفت:" من و پپ در مورد چیز خاصی صحبت نمی کنیم. من آدمی نیستم که زیاد صحبت کند، حتی با مربیان.
مربیان همیشه از بازیکنان شان تعریف می کنند اما نه از من. گواردیولا در مورد من چیزی نمی گوید. اگر خوب بازی نکنید، نیمکت نشین می شوید. فقط همین."
کیتا همچنین در مورد احتمال جدایی اش از بارسا گفت:" بستگی دارد. من در لورینت، لانس، سویا و بارسا بازی کردم. هیچ وقت نمی دانید در آینده چه رخ خواهد داد.
این چهارمین فصلی است که در بارسا بازی می کنم. من کارم را خوب انجام دادم، هرچند در همه بازی ها از ابتدا به میدان نمی روم.
فکر می کنم هر فصل 7-6 گل می زنم و چهار پاس گل می دهم که برای یک هافبک دفاعی چندان بد نیست؛ به ویژه در تیمی که بازیکنان بزرگی دارد."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 212 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390 ساعت: 18:7

آقای خاص در مقابل انتقادهایی که از په په شده بود، به بوسکتس حمله کرده بود


Pep Guardiola - Barcelona

پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، اعلام کرد در مورد اظهارات مورینیو در مورد بوسکتس چیزی برای گرفتن ندارد.
آقای خاص که از انتقاداتی که از په په به خاطر لگد کردن دست مسی شده, ناراحت بود، اعلام کرد رسانه ها نسبت به توهین نژادپرستانه بوسکتس به مارسلو در دیدار فصل گذشته دو تیم در چمپیونزلیگ بسیار راحت تر برخورد کردند.
اما گواردیولا که فردا تیمش در لالیگا مقابل مالاگا قرار خواهد گرفت، حاضر نشد وارد جنگ لفظی با سرمربی کهکشانی ها شود.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در مورد صحبت های مورینیو چیزی برای گفتن ندارم. من به اینجا نیامده ام که جواب حرف های او را بدهم زیرا ما فردا با مالاگا بازی داریم و در حال حاضر تنها به این دیدار فکر می کنم."
او همچنین در مورد حرکت په په که در دیدار ال کلاسیکو دست مسی را لگد کرد، گفت:" تنها په په می داند که آن حرکت تعمدی بود یا نه. اگر او گفته عمدی نبوده، دیگر به خود مربوط است."
سرمربی کاتالان ها سپس در مورد دیدار مقابل مالاگا گفت:" آنها تیمی هستند که بازیکنان باتجربه ای دارند و همچنین بازیکنان باکیفیتی مانند ایسکو و کاسورلا. تیم های پیگرینی همیشه خوب بازی می کنند.
گواردیولا در پایان به ستایش از پویول پرداخت و گفت:" پویول برای ما بسیار مهم است. او بعد از مصدومیتی که سال گ

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 209 تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390 ساعت: 21:24

مدافع پرتغالی رئال در دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل بارسا در حالی که بازی در جریان نبود، دست مسی را لگد کرد

Liga BBVA: Real Madrid-Barcelona: Pepe, Lionel Messi

ریکارد پرونا، پزشک باشگاه بارسلونا، اعلام کرد هنوز جای استوک کفش های په په روی دست مسی دیده می شود.
مدافع پرتغالی رئال در دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل بارسا در حالی که بازی در جریان نبود، دست مسی را لگد کرد و پزشک باشگاه بارسا اعلام کرد هنوز آثار این اتفاق روی دست مسی دیده می شود.
پرونا به خبرنگاران گفت:" هنوز می توانید جای استوک کفش په په را روی دست چپ مسی ببینید."
پرونا همچنین اعلام کرد که آندرئو فونتاس، مدافع جوان کاتالان ها، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو نمی تواند تا پایان فصل برای تیمش به میدان برود.
این مدافع 22 ساله در دیدار تیمش مقابل اوساسونا در کوپا دل ری از ناحیه لیگامنت زانوی راست دچار آسیب دیدگی شد.
فونتاس تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون باید برای 6 ماه از میادین دور باشد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 276 تاريخ : يکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت: 11:39

مورینیو با گلایه رو به راموس کرد و پرسید " روی گل اول کجا بودی ، سرجیو ؟ " راموس پاسخ داد :" پیکه را گرفته بودم " که مورینیو جوابش را داد :" خب ، مگر نباید پویول را می گرفتی .

Entrenamiento De Real Madrid - Sergio Ramos

هفته رئال مادرید از بد به بدتر می رسد . پس از شکست خانگی به بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری و حواشی مربوط به برخورد په په با مسی ، حواشی در میان بازیکنان هم زیاد شده است . حالا این درگیری ها به اوج خود رسیده و درگیری لفظی شدید مورینوی با راموس در روز جمعه ، به ادعای مارکا ، حاشیه جدیدی است که برای تیمش ایجاد شده است .
به گزارش گل به نقل از مرجع خبری رئال مادرید مربی پرتغالی ، واکنش بازیکنانش در مصاحبه با مطبوعات پس از بازی چهارشنبه را خیانت خوانده است . بنا بر این گزارش ، در طول تمرین جمعه ، مورینیو به سمت راموس رو می کند و می گوید :" تو با حرفهایت پس از بازی ، مرا کشتی . " راموس بلافاصله جواب می دهد :" نه مربی ، شما آن چه که در مطبوعات چاپ شده بود را خواندید ، نه همه آن چیزی که گفتیم . "



به گزارش مارکا ، مورینیو سپس با اشاره به باند اسپانیایی های تیم می گوید :" البته ، چون که شما اسپانیایی ها قهرمان جهان شده اید ، دوستانتان در مطبوعات از شما حفاظت می کنند ... دروازه بان هم همین طور است ."
ایکر کاسیاس که 30 متر از این اتفاق دور بود ، بلافاصله با خشم واکنش نشان داد و گفت :" مربی ، ما در این جا همه چیز را رو در رو می گوییم ، نه ؟ ... " مورینیو سپس گفت :" این من هستم که باید در کنفرانس های مطبوعاتی پاسخگو باشم ." یکی از اسپانیایی ها (ژابی ، ایکر ، آربلوا و راموس ) گفت :" مطمئنا ، مربی تو به ما اجازه نمی دهی صحبت کنیم . نه در مصاحبه ها و نه در کنفرانس های مطبوعاتی . "
یکی دیگر هم با حاضر جوابی گفت :" از عذرخواهی ایکر از ژاوی عصبانی می شوید ، اما ندیدید که په په در همین ویدئو چه کار کرد ؟ "

Mourinho y Ramos

مورینیو سپس با گلایه رو به راموس کرد و پرسید " روی گل اول کجا بودی ، سرجیو ؟ " راموس پاسخ داد :" پیکه را گرفته بودم " که مورینیو جوابش را داد :" خب ، مگر نباید پویول را می گرفتی . " ضربه سر پویول ، روی یک ارسال از روی ضربه کرنر باعث باز شدن دروازه رئال شد .
بازیکن اهل کاماس پاسخ داد :" پویول و پیکه ، طرح هایشان را عوض کردند و ما تصمیم گرفتیم که مسئولیت هایمان را با هم عوض کنیم ."
مورینیو به طعنه گفت :" خب که چه ؟ حالا برای خودت مربیگری هم می کنی ؟ " راموس پاسخ داد :" نه ، بستگی به شرایط بازی دارد . گاهی ضروری است که مسئولیت هایمان را عوض کنیم . شما چون خودت بازیکن نبوده ای ، نمی دانی که گاهی اوقات این چیزها ضروری است . "
درگیری بالا گرفته بود و برخی بازیکنان می خواستند جو را آرام کنند . یکی از این نفرات ژابی بود که در طول این بحث ها فقط سعی می کرد که لبخند بزند. برخی بازیکنان ، اعتماد به مورینیو را پس از الکلاسیکوهای اخیر از دست داده اند چرا که این سیستم فوق تدافعی را دوست نداشتند .
پس از بازی برخی از نفرات می گفتند :" با هشت مدافع نمی توان یک بازی را برد . "
بازیکنان ساکت نظیر بنزما ، هیگوائین و رونالدو ، اولین کسانی بودند که از مربیشان انتقاد کردند :" رئال مادرید نمی تواند این گونه تدافعی آغاز کند . "
برخی بازیکنان اعتقاد داشتند که بازی دادن به کاروالیو به جای واران و آلبیول ، نوعی بی احترامی بوده است . بازیکنانی نظیر اوزیل ، مارسلو یا کاکا هم از نقش خود در این فصل ناراحت هستند .
مارکا همچنین مدعی شده که بازیکنان رئال مادرید از حمله مورینیو پس از کریسمس که گفته بود تعطیلات برای خوردن و خوابیدن نیست ، ناراحت شده بودند .این روزنامه که همیشه به طرفداری از رئال مشهور است چندان موافق سیاستهای مورینیو نیست.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت: 18:31

تیم میهمان بدون چابی هم بازی را در اختیار داشت و توانست با قدرت گل‌زنی بالای بازیکنانش فشار را بر مردان ژوزه مورینیو افزایش دهد.

Lionel Messi - Barcelona

بارسلونا در خانه مالاگا، که نمایشی عالی مقابل رئال مادرید داشت، به پیروزی آسان چهار بر یک رسید و لیونل مسی هت‌تریک کرد.

مالاگا بازی را با حمله آغاز کرد اما به تدریج بارسلونا بازی را در دست گرفت. بارسا که در این بازی چابی را 90 دقیقه روی نیمکت داشت در دقیقه 33 به گل رسید. آندرس اینیستا توپ را به آدریانو در سمت چپ سپرد و او با سانتری دقیق توپ را روی دروازه فرستاد و لیونل مسی با ضربه سر توپ را به سمت چپ دروازه حریف زد. ویلی کابایرو هر چه تلاش کرد نتوانست این توپ را بگیرد.

تیاگو که به جای چابی بازی می‌کرد در دقیقه 48 شوتی از لبه محوطه جریمه زد که در برگشت آدریانو توپ را گرفت و آن را دوباره به تیاگو سپرد. ضربه او را بار دیگر کابایرو برگرداند اما الکسیس سانچس در برگشت گل دوم را زد.

سه دقیقه بعد بود که مسی با فراری عالی از میان مدافعان به سمت راست محوطه جریمه رسید و توپ را به سمت چپ دروازه حریف زد و گل سوم را به ثمر رساند.

ده دقیقه به پایان بازی مانده بود که مسی توپ را از میانه زمین گرفت و به سمت چپ محوطه جریمه برد و آن را به سمت راست دروازه زد تا بیست و دومین گل فصل خود را زده باشد.

سالومون روندون در دقیقه 85 با ضربه‌ای زمینی دروازه ویکتور والدس را باز کرد و تنها گل میزبان را به ثمر رساند.

بارسا با این برد 44 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر در فاصله دو امتیازی رئال مادرید قرار گرفت. مالاگا هم با 25 امتیاز دهم است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت: 7:33

مربی جوان بارسا در کنفرانس خبری به تمجید از مالاگا پرداخت

Pep Guardiola - Barcelona


بارسلونا در دیدار یکشنبه شب خود در رقابتهای لالیگا توانست با نتیجه 1-4 مقابل مالاگا به برتری برسد. در پایان این دیدار پپ گواردیولا در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد برد شاگردانش نظرش را بیان کرد.

گواردیولا معتقد است که برد در ورزشگاه «لا روسالدا» کار آسانی نبوده:«اگر والدس آن کرنر را مهارنمی کرد،اگر دو مهار فوق العاده را نداشت،کسی نمی داند که چه ممکن بود رخ دهد. این بازی ساده ای نبوده. وقتی بازی 1-4 است اندکی از ریتم بازی می کاهی و ممکن بود که با نتیجه 3-4 از زمین خارج شوی. مرز میان برد و باخت خیلی باریک است و من یکشنبه شب توانستم این مرز را ببینم.»
مربی جوان بارسا درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که پروژه خوب رئال مادرید مانع از کم شدن فاصله بارسا با صدر جدول لالیگاست:« یکشنبه شب اولین دیدار از دور برگشت رقابتهای این فصل را شروع کردیم.ما درنیم فصل اول رقیبی داشتیم که با بازیهایش باعث شده تا ارزشهای ما و عملکردمان در نیم فصل اول که عملکرد بدی هم نبود، به چشم نیاید. ما در تمام استادیومها بازی خوبی را برگزار کردیم. همیشه در طول 90 دقیقه، لحظاتی است که طی آن رقیب بهتر است ولی بعد از رویارویی با رئال مادرید همیشه این شک را داری که چطور باید بااین تیم رفتار کنی.ما خوشحالیم و الان باید استراحت کرده و خودمان را برای دیدار برگشت جام حذفی مقابل رئال آماده کنیم.»
مربی کاتالان درادامه درمورد استفاده از نور لیزر درجریان برگزاری مسابقه صحبت کرد و گفت:« مسئول برگزاری مسابقه از این موضوع گلایه داشت و واقعا ناراحت بود. آسیب رساندن به دید یک نفر، خوب نیست. این اتفاق در زمینهای زیادی می افتد.»
مسی یکی دیگر از موضوعاتی بود که گواردیولا دراین باره به صحبت پرداخت و گفت:« شما نظر من را می دانید. لئو باید به بازی کردن ادامه دهد.اندکی بیشتر از آنچه می تواند برزبان بیاورد. قدرت بالای او، ثبات درحرکت در مسیر مشخص است. پای او دوباره به گلزنی بازشده و این خیلی خوب است. این روح اوست و الان دیگر نظرها و تفسیرهاروی او تاثیری ندارد. زندگی مسی ،زمین فوتبال است و تمام مسائل خارج از این، بررویش تاثیرگذار است.»
مربی بارسا درادامه به تمجید از آدریانو پرداخت و گفت:« آدریانو بازیکن توانا و بامهارتی است .امیدوارم که می توانستیم برای ادامه حضور او به راهکاری برسیم؛چون او تمام شرای را دارد. سریع است، با هر دو پا خوب شوت می زند و سانترهایش هم خوب است.»
آخرین سوال از گواردیولا درمورد پیراهن فصل بعد بارسلونا بود.پپ دراین باره گفت:« من پیراهن جدید را ندیده ام ولی به نظرم خوب می رسد.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت: 13:29

ستاره سابق تیم کاتالان در صحبتهایی به تحلیل شرایط تیم گواردیولا پرداخته

Juliano Belletti, Chelsea

جولیانو بلتی، ستاره سابق باشگاه بارسلونا در برزیل به مقایسه بارسای دوران او و تیم کنونی گواردیولا پرداخته

بلتی برخلاف خیلی های دیگر معتقد است که بارسایی که او در سال 2006 با آن تیم قهرمان اروپا شد، به مراتب بهتر از تیم گواردیولاست

او در صحبتهایی به اسپورت تی وی گفت:« من ارزش تیمی که خودم در آن بازی می کردم را بالاتر می دانم.به ویژه درمورد حریفانی که ما با آنها بازی می کردیم. ما مقابل رئالی قرار می گرفتیم که زیدان، رونالدو و فیگو را داشت و یا مقابل میلان کاکا بازی می کردیم. یا مقابل لیورپولی به میدان می رفتیم که در اوج بود.»

بلتی ادامه داد:«ما با برنامه هایی کاملا تعریف شده بازی می کردیم، متفاوت با بارسای کنونی. الان نمی دانی که بارسا چطور بازی می کند؛ گاهی وقتها به نظر می رسد که سیستم 7-3 بازی می کنند.با 3 دفاع و 7 بازیکنی که حمله می کنند.»

بلتر درادامه به این نکته اشاره کرد که ستاره آن تیم ،رونالدینیو،به مراتب بهتر از لیونل مسی بود:« رونالدینیو هم درآن دوران بازیکنانی را پیش رویش داشت که او را مبدل به بازیکن بزرگتری می کرد. رونالدینیو با زیدان و فیگو رقابت می کرد.رونالدینیو مرا به عناوین زیادی رساند. مسی باید خیلی بیشتر از اینها به بارسا کمک کند تا بتواند به حد کمکهای رونالدینیو برسد.اگر بخواهم بین رونالدینیوی آن دوره و مسی کنونی یکی را انتخاب کنم، انتخاب من رونالدینیو است.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 249 تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1390 ساعت: 10:41

گواردیولا که در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت، در این مدت جام های زیادی را با این باشگاه فتح کرد و پیکه نیز او را مورد ستایش قرار داد.

Copa del Rey: Real Madrid-Barcelona: Gerard Pique, Sergi Busquets

جرارد پیکه، مدافع بارسا، تاکید کرد پپ گواردیولا فلسفه فوتبالی منحصر به فردی دارد و افزود که سرمربی تیمش می داند چگونه خواسته هایش را به طور کامل برای بازیکنان تیم تشریح کند.
گواردیولا که در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت، در این مدت جام های زیادی را با این باشگاه فتح کرد و پیکه نیز او را مورد ستایش قرار داد.
اودر گفتگو با سایت فیفا گفت:" او فوتبال را متفاوت از بقیه می بیند و آن را بهتر از هر کس دیگری توضیح می دهد. بسیاری از مربیان تنها می گویند برو به چپ، برو به راست اما او می گوید چرا و به این ترتیب شما راحت تر درک می کنید که در حال انجام چه کاری هستید.
علاوه براین، او روش ویژه ای برای انگیزه دادن به ما دارد. تیم های زیادی هستند که جام های بسیاری می برند اما بعد از آن اشتهای شان را از دست می دهند در حالی که ما برای رسیدن به جام های بعدی، تشنه تر می شویم.
ما می خواهیم این حس را که بهترین هستیم را همچنان حفظ کنیم. پپ اجازه نمی دهد ما مغرور شویم. او تلاش می کند در هر بازی بهترین نمایش را از ما بگیرد."
بارسا که در حال حاضر در رتبه دوم جدول لالیگا قرار دارد، چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل رئال قرار خواهد گرفت.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1390 ساعت: 10:42

سیستم جدید رئال مقابل بارسلونا

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1390 ساعت: 11:41

سرمربی آرژانتینی دنیای فوتبال درمورد مربی بارسا صحبت کرده است

Maradona

دیگو آرماندو مارادونا سرمربی آرژانتینی باشگاه الوصل امارات در صحبتهایی درمورد آینده پپ گواردیولا صحبت کرده است

او در پاسخ به سوال مطرح شده از سوی یک خبرنگار درمورد احتمال اینکه روزی پپ گواردیولا را برروی نیمکت مربیگری تیم ملی آرژانتین ببینیم گفت:« مورینیو قطعا از همه جا پیشنهاداتی را دریافت خواهد کرد و اگر روزی بارسلونا را ترک کند من او رادر لیگ ایتالیا می بینم. فکر می کنم که او علاقه زیادی دارد تا اینتر را هدایت کند.»

این درحالی است که اخیرا خولیو گروندونا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از تمایل فراوانش برای به خدمت گرفتن گواردیولا برای هدایت آلبی سلسته گفته بود.

بخشی از صحبتهای دن دیگو در وب سایت «ال اکونومیستا » بازتاب یافته. سرمربی سابق تیم ملی آرژانیتن در ادامه صحبتهایش به تمجید از گواردیولا پرداخته:« پپ مربی بزرگی است و این شانس را دارد که بهترین بازیکنان دنیا را دراختیار دارد.»

از سوی دیگر قرار داد کنونی گواردیولابا بارسلونا در ماه ژوئن به اتمام می رسد و مربی کاتالان تا چند روز آینده باید تکلیفش را درمورد تمدید یا عدم تمدید قرارداد با بارسا مشخص کند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1390 ساعت: 14:39

شاگردان گواردیولا در دیدار رفت توانستند رئال را در سانتیاگو برنابئو 2-1 شکست دهند و اینیستا امیدوار است تیمش در دیدار برگشت نیز به پیروزی برسد.

Andres Iniesta - Barcelona

آندرس اینیستا، هافبک بارسا، تاکید کرد اگر می خواهند رئال مادرید را حذف کرده و به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری برسند، باید نمایشی بی نقص ارائه دهند.
شاگردان گواردیولا در دیدار رفت توانستند رئال را در سانتیاگو برنابئو 2-1 شکست دهند و اینیستا امیدوار است تیمش در دیدار برگشت نیز به پیروزی برسد.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" رئال ما را مجبور می کند یک بازی بی نقص انجام دهیم. نمی توانیم آسوده خاطر باشیم. تنها چیزی که من می خواهم این است که تیم خیلی خوب کار کند.
هواداران ما از ما حمایت می کنند اما علی رغم نتیجه خوبی که در دیدار رفت گرفتیم، هیچ چیز مشخص نیست. فوتبال همین است. یک 90 دقیقه دیگر برای یک بازی فوق العاده بین دو تیم بزرگ در پیش است.
ما برای پیروزی به میدان می رویم. اگر بخواهیم تنها برای تساوی راهی میدان شویم، ممکن است دچار مشکل شویم زیرا رئال برای پیروزی به اینجا می آید. آنها بازیکنانی دارند که می توانند این کار را انجام دهند."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 270 تاريخ : سه شنبه 4 بهمن 1390 ساعت: 19:55

ال‌کلاسیکودربی ۲۱۸ در نیوکمپ
انتقام مادرید از مادرید یا طلسم شکنی بارسا؟

خبرگزاری فارس: بازی برگشت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی اسپانیا در نیوکمپ پیش از آن‌که انتقام کاستیانا از کاتالونیا باشد انتقام مادریدی‌ها از خودشان تلقی می‌شود.

خبرگزاری فارس: انتقام مادرید از مادرید یا طلسم شکنی بارسا؟

به گزارش خبرگزاری فارس، ال‌کلاسیکودربی شماره ۲۱۸ (رسمی) و ۲۴۹ (غیر رسمی) ۳۰ دقیقه بامداد پنج‌شنبه در نیوکمپ بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید کلید می‌خورد.
دوئل رونالدو و مسی، تقابل گواردیولا و مورینیو، حضور مبهم په‌په، درخشش وعده داده شده سانچس، نگاه داوید ویا به زمین از جایگاه ویژه، تهدید جدایی‌طلبان کاتالونیا به شورش خیابانی و هیاهوی مهارنشدنی مردم مادرید پس از موفقیت احتمالی رئال مادرید در نیوکمپ نکاتی است که به بهانه این مصاف سنگین و دیدنی رقم می‌خورد.

مورینیو به خوبی می‌داند که حریف در دقایق ابتدایی بازی تدافعی اما منطقی از خود به نمایش خواهد گذاشت و پیش‌بینی کارشناسان این است که مادرید نیز در دقایق ابتدایی بیهوده خود را خسته نکند و به مهار حملات نامنظم حریف بپردازد.
دو تیم به صورت رسمی در ۲۱۸ بازی برگزار شده به ۸۶ پیروزی دست یافته و پیروز میدان نیوکمپ در این عرصه نیز پیش خواهد افتاد.
در صورت برتری شاگردان گواردیولا که تا حدودی محتمل به‌نظر می‌رسد بارسا از نظر تعداد برد از رئال پیش خواهد افتاد و به نوعی این طلسم شکسته می‌شود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت: 10:3

سلام دوستان امروز تولد مهندس ژاوی
امیدوارم که تو شب تولدش از اون پاس های باحال بده تا بازی و ببریم.



بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 258 تاريخ : چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت: 11:3



بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت: 11:10

بارسا در دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو 2-1 به پیروزی رسید و با یک تساوی و حتی شکست 1-0 هم می تواند راهی مرحله بعد کوپا دل ری شود

خاویر ماسچرانو، هافبک بارسا، در آستانه دیدار تیمش مقابل رئال در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری اعلام کرد با توجه به دیدار رفت تیمش نسبت حریف برتری دارد اما تاکید کرد نباید همه چیز را تمام شده دانست و شرایط را به دست شانس سپرد.

بارسا در دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو 2-1 به پیروزی رسید و با یک تساوی و حتی شکست 1-0 هم می تواند راهی مرحله بعد شود و به این ترتیب می توانند انتقام شکست در فینال سال گذشته رقابت های کوپا دل ری را بگیرند.

این ستاره آرژانتینی در گفتگو با سایت گل گفت:" ما نسبت به رئال برتری داریم. اما این صعود ما را تضمین نمی کند. ما هنوز به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نکرده ایم.
نمی توان در دیدار مقابل رئال خودمان را از پیش برنده بدانیم اما خوش بین هستیم. با توجه به نتیجه دیدار رفت ما برتری خوبی داریم اما نباید مغرور باشیم. می دانیم که دیدار امشب از بازی هفته گذشته در سانتیاگو برنابئو دشوارتر است."


ماسچرانو همچنین اعلام کرد پیروزی 4-1 مقابل مالاگا اعتماد به نفس آبی و اناری ها برای دیدار امشب را افزایش داد.

" سه امتیازی که در دیدار مقابل مالاگا به دست آوردیم، برای دیدار مقابل رئال انرژی بیشتری به ما داد.

ما در دیدار رفت کارمان را خوب انجام دادیم و اکنون باید در خانه کار را تمام کنیم. می دانیم که رئال یک دیدار سخت را برای ما رقم خواهد زد زیرا آنها حتما باید در این دیدار پیروز شوند تا به نیمه نهایی برسند اما این به بازی ما بستگی دارد و اگر بتوانیم شرایط را در کنترل مان داشته باشیم می توانیم به مرحله بعد برسیم."

کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین همچنین داشتن مسی را یکی از دلایل برتری تیمش دانست:" من در این مورد تردیدی ندارم. مسی بهترین بازیکن دنیاست، چه در بازی سه گل بزند یا نزند. با داشتن او، ما امتیازی داریم که هیچ تیم دیگری از آن برخوردار نیست."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 274 تاريخ : چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت: 18:30